23-08-2014 09:28
Nawigacja
· Strona główna
· Historia OSP Milicz
· Sprzęt
· Zarząd
· Filmy
· Artykuły
· Galeria zdjęć
· Forum
· Kontakt
· Linki
· Download
· Szukaj
Aktualnie online
· Gości online: 2

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 91
· Najnowszy użytkownik: Fenrir
Ostatnie komentarze
News
mocne pieruny były co X_X
Pozdrowienia dla wszys...
Kolejna akcja kiedy pr...
Trzeba zaznaczyc że zn...
Świetnie, w końcu tamt...
Artykuły
Brak komentarzy
Zdjęcia
Fajne wozy bojowe --
Młody :P
a to kto stoi z Wojcie...
Gacu jaki eligancki :P
członkowie OSP Milicz
Inne
Co nie można :) :P i c...
Hej...to moje nagranie...
Pierwszy zastęp na mie...
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
· Sprzedam działkę bud...
· Co wy na to. :)
· Pytania o przyjęcie.
· Dowcipy
· Pożar plebani w Buko...
Najciekawsze tematy
Brak tematów na forum
Akcja poszukiwawcza w Smielicach
Dnia 06-02-2010 roku w godzinach od 10:54 do 12:28 dyżurny PSK PSP Milicz zadysponował dwa zastępy JOT OSP Milicz - GBA 2,5/16 (STAR 244) oraz SRT (samochód ratownictwa technicznego MERCEDES LF 409) do miejscowości Smielice k.Milicza w celu pomocy Policji w poszukiwaniach mężczyzny który jakiś czas temu oddalił się z domu w miejscu nieznanym po ok godzinie poszukiwań mężczyzna odnalazł się cały i zdrowy na terenie swojej posesji. W akcji uczestniczyły :
JRG PSP Milicz GBA
JOT OSP Milicz GBA
JOT OSP Milicz SRT
Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

15-08-2014 03:10
lubię osp milicz Strażak

12-08-2014 23:02
No proszę. Nasz SH-18 ma ostatnio dużo wyjazdów...A nasz najukochańszy burmistrzunio nie chce finansować kosztów akcji i utrzymania go w gotowości bojowej......... a co tam że to łamanie prawa.

11-08-2014 14:03
Milicz, ty posiadasz fotki...na telefonie z akcji z 09.07 lipca w Cieszkowie

08-08-2014 10:01
Jeśli ktoś posiada jeszcze jakie fotki proszę o przesłanie ich na adres milicz@ratownictwo
.org i opisać czego dotyczy każda fota Smile Dziękuję

04-08-2014 09:22
Panie adminie pododawaj pan zdjecia...... Pfft

24-07-2014 20:14
dzięki Kogut

24-07-2014 12:08
Szacun dla Pana niżej... Grin

23-07-2014 19:44
Gaszenie

23-07-2014 06:30
pozdrawiam osp milicz Kogut

23-07-2014 06:08
Lubię osp milicz

23-07-2014 06:07
Kogut

25-04-2014 16:27
Smile

24-04-2014 11:39
Dziękujemy Smile

23-04-2014 15:30
Pozdrowienia dla.A.R.W

23-04-2014 14:35
SmileZa mundurem Panny sznurem.Pozdrawiam
chłopaków z OSP>Milicz Buziak]]]

1,224,692 unikalne wizyty